Klovneløb

Lørdag den 1. juni kl. 10.00

Klovneløb – arrangeret af De Danske Hospitalsklovne og er et socialt løb for alle – børn, voksne samt bedsteforældre i samarbejde med Hjerteforeningens Børneklub.
Løbet starter på Sæby Torv, og ruten er på ca. 2,5 km rundt i Sæby. Man kan gå, løbe eller blive kørt. De, som gerne vil løbe, kan tage ruten flere gange. Det handler ikke om at være hurtigst, men om at få en hyggelig og sjov dag og samtidig støtte et godt formål.
Man møder op på Sæby Torv fra kl. 10.00, hvor Hjerteforeningen og Børneklubben har en stand. Der uddeles hjerteballoner, inden løbet starter kl. 11. Efter løbet er der vand og klovneboller til alle samt klovnemedaljer til børnene samt udtrækning af gevinster på løbenumre. Arrangementet slutter ca. kl. 14.
Pris: deltagergebyr på ca. 60 kr. pr. person, som går ubeskåret til de danske hospitalsklovne. I Sæby er Hjerteforeningens Børneklub Region Nord lokal arrangør i samarbejde med Loop og Hjerteforeningen Sæby.

Praktiske oplysninger

Sæby Torv